ciccisliv

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Cecilia Essen-Möller - 13 juli 2014 23:13

Imorgon åker jag till stallet för att hjälpa till med ponnyridningen vid östomsjöns bystuga. Ska bli så sjukt roligt och få vara med hästar en halv/hel dag <3 Att få se barnens glädje när dom får rida är bara så sjukt gulligt och ska kanske träffa en efterlängtad vän imorgon från stockholm <3 kommer nog ta lite bilder om jag hinner för de blir nog lite fullt upp tror ja men ska försöka :) bilderna kommer isåfall upp på tisdag för jag gör annat imorgon då när jag kommer hem så ja men ni får la ha en trevlig kväll/natt och sov gott alla där ute ;) godnatt

Av Cecilia Essen-Möller - 13 juli 2014 15:13

Var på Idre Yran igår eftermiddag tills kvällen. Kom hem runt halv 10 på kvällen med bussen och ja, hade så sjuuukt kul med alla vänner. Träffade massa som man hade saknat osv. Vi stod med en grupp med killar och tjejer och pratade en ganska lång stund och dom va ju typ halvt fulla så då var de ännu roligare hahaha :D men ja, frida (friendo) tog bilder när vi åkte lite karuseller för de va ett tivoli där så ja vi passade på att åka ;) men vi hade så sjukt jäkla kul så de går inte å beskriva nästan men ja här kommer lite bilder från eftermiddan/kvällen ;)

Den här har jag åkt en gång innan men tyckte den va lika rolig nu haha. Den snurrar runt typ 5 minuter frammåt sen börjar den snurra bakåt och om man kollade upp/bak så kändes de som att man var upp och ned haha men ja här kommer lite bilder från crousingen (de är massa bilar som åker genom byn).

[Bild]

[Bild]

De här bilarna tyckte jag var fräna och sen den här nedanför. De var en lastbil typ...xD

[Bild]

Sen va de en massa raggarbilar och sånt oxå...

[Bild]

[Bild]

Skulle vilja ta med fler bilder men då kommer de bli så himmla långt inläg och så tar de lång tid att ladda upp för skriver det här från mobilen då jag har bilderna på den så de var lättare så men kan göra ett inlägg med bara bilder efter det här :) så om ni vill ha fler bilder så kommer det snart ;)

Ha de bra sålänge :)

Presentation

En tjej på 15 sommrar. kommer blogga om min vardag + lite bilder då och då :) Hoppas ni gillar bloggen, pöss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards