ciccisliv

Direktlänk till inlägg 1 juni 2014

12 dagar kvar tills man går ut 9:an för att sedan göra allt i repris.

Av Cecilia Essen-Möller - 1 juni 2014 16:58

tjo!


Nu är det Juni och snart har vi sommarlov. bara 12 dagar kvar asså jag döör xD


Jag går ut 9:an för första gången men ska göra det i repris asså jag ska gå om nian då jag inte klarar svenskan pågrund av min läsningsvårighet men det blir absolut inte på Idre utan jag ska gå i 9C i Älvdalen så det blir en ny skola där jag inte känner en enda person så vi får se hur det kommer att gå men vi hoppas på det bästa.


Idag är sommarvärmen här som den vart i några veckor nu men idag så blåser det lite grann men är endå varmt.


På sommarlovet blir de shopping, det kommer komma bilder på det jag har köpt då, sola och bada, åka på läger i stockholm och massa skoj med änner + familj. Har försökt mig på att sola då jag inte blir brun men tänkte att jag kanske kunde få bli det men nej då går man och bränner sig istället så nu är jag röd i hela facet.


Imorgon är det skola igen efter ett kort minilov typ. ska stanna på idre imorgon för vi ska äta med föräldrarna till alla i klassen så det ska nog bli sköj men ja vi får väll la höras senare för nu ska jag snart äta middag och vi ska äta lasagne som är så super gott.


ha det hej :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Essen-Möller - 22 februari 2018 14:29

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia Essen-Möller - 13 oktober 2014 21:22

äntligen kväll. Som man längtat efter att få gå och lägga sig i sängen under de varma täcket ;) Imorgon blir de till att gå upp mellan 06:00 och 06:15 då jag börjar 8 och bussen går 07:27 från stan men först ska jag ta ut pengar och fylla på mitt bus...

Av Cecilia Essen-Möller - 13 oktober 2014 11:32

hejsan, nu skriver jag från mobilen för jag har inte min datorn i närheten. Nu ska vi baka massa bullar xD hoppas bara dom blir goda. De tråkiga är att vi inte ska göra kanelbullar utan några helt andra så vi får se hur de går ;) Efter bullbaket ...

Av Cecilia Essen-Möller - 1 september 2014 14:38

idag började jag äntligen på de gymnasiet och linjen jag velat gå på under en lång tid som jag aldrig kom in på pågrund av en lärare som ska förstöra för än. Jag gick bara några dagar på IM innan de såg att jag skulle vart godkänd i de ämnen so mjag ...

Av Cecilia Essen-Möller - 26 augusti 2014 18:29

det är säkert kokande hett under mitt täcke men jag fryser som en idiot endå. kan vara så att jag har feber men jag hoppas inte de för jag vill inte missa de timmar jag har kvar i skolan. Om nån vecka så byter jag skola och flyttar hemifrån. nu när j...

Presentation

En tjej på 15 sommrar. kommer blogga om min vardag + lite bilder då och då :) Hoppas ni gillar bloggen, pöss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards