ciccisliv

Alla inlägg under maj 2014

Av Cecilia Essen-Möller - 22 maj 2014 21:41

Bara två veckor kvar tills man tar grudenten (om de nu heter så) äntligen. Nu säger vi hej då hon hej till gymnasiet :)<3 Det är extremt myclet som står på schemat just nu de här veckorna som är kvar. Möten, middag med alla våra föräldrar, middag med lärare, osv. Vi har låten klar till avslutningen i kyrkan, dansen på taket och låten till lärarna. Allt är nästan fixat så nu är det bara att plugga och göra sitt bästa :)

Just nu sitter jag i en fottölj men ska snart gå och sova eller ja typ...när brukar ni gå och lägga er? Kommentera :)

Säger iallafall godnatt nu :)<3

Av Cecilia Essen-Möller - 8 maj 2014 07:59

Just nu är allt skit, mår piss och ryggen gör ont. Skulle sätta mig upp igår och hörde hur hela ryggen knäcktes, vaknade upp idag och kan knappt ta mig ur sängen, usch hatar å va sjuk :(

Ska försöka vila lite och se ifall de blir bättre. Sen ska jag nog se på någon film och förmodligen sitta vid datorn ;) men vi hörs :)

Av Cecilia Essen-Möller - 6 maj 2014 21:31

Ligger just nu och kollar på biggest loser sverige, super bra program tycler jag, vad tycker ni?

En till sak som jag älskar är bubbelvatten, skulle kunna dricka flera liter av de.

Imorgon står nationella prov i matte på schemat vilket jag inte är taggad för pågrund av att jag har svårt med matemstik och läraren som vi har hjälper än inte när man behöver hjälp.

Om ni har förslag på vad jag ska skriva så får ni kommentera de för jag har ingen aning om vad ni vill läsa så släng in en kommentar vetja :)<3 ha det bra sålänge <3 pözz :*

Av Cecilia Essen-Möller - 4 maj 2014 15:18

Vi firar inte valborg på något speciellt sätt, gör ni de? Vi går till majbrasan och tittar på den, umgås med vänner och äter lite godare mat ibland men inget mer än de. När tändes majbrasan hos er? Här tändes den 21:30 vilket är väldigt sent för de små barnen missar de p.g.a att dom sover just då. Har hört att dom tänder den 18:00 på vissa ställen och de tycker jag dom borde gör här också. Fyrverkerier har vi oxå och de behöver man inte ha kanske ä. Här sköt dom fyrverkerier klockan 22:30 och vilket litet barn på typ 2 år är vaken då lixom? Fattar inte varför våran tänds så sent.

Tog iallafall lite bilder under kvällen på brasan och raketerna så fortsätt skrolla så ser ni dom och så hörs vi sen, pöss <3:*

[Bild]

[Bild]

Presentation

En tjej på 15 sommrar. kommer blogga om min vardag + lite bilder då och då :) Hoppas ni gillar bloggen, pöss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards