ciccisliv

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Cecilia Essen-Möller - 29 april 2014 23:01

Säger bara godnatt för nu ska jag sova :) så Godnatt alla där ute som läser detta just nu :)<3

Av Cecilia Essen-Möller - 29 april 2014 18:40

Sitter just nu vid datorn och fixar starstable för tyckte de såg roligt ut. Starstable är ett hästspel online för er som inte visste det :). Som vanligt idag så var det skola vilket var ganska så skönt då vi slutade 13:15 fast lite mindre bra då vi inte hade något att göra restrerande 2 h och 30 minuter som var kvar så jag och en vä var på fritids under tiden där vi åt lite mellanmål osv. Vi spelade pingis en stund efter de med några killar och sen gick vi till ica där jag köpte Ben and Jerrys :p åååh det var så gott :D

Den tog tyvärr slut ganska så fort men jag älskade glassen så oerhört mycket asså de går inte att förklara :p

Imorgon tänds det en majbrasa i särna rätt så nära oss där vi bor så jag, mamma och några syskon brukar gå dit och titta på den och mysa med vänner och så...hur gör ni sista April? Kollar ni också på majbrasa? Kommentera -_?

Skriver ett inlägg till lite senare innan jag går och lägger mig, promizz <3:*kram så länge :)

(Bilden är tagen förra veckan)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En tjej på 15 sommrar. kommer blogga om min vardag + lite bilder då och då :) Hoppas ni gillar bloggen, pöss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards